ORALKIRURGI OSLO

Spesialister i oralkirurgi og oral medisin

Vårt tannlegesenter har flere tannlegespesialister med spesialistutdanning innen oralkirurgi og oral medisin. Oralkirurgi diagnostiserer, behandler og rekonstruerer, og faget har et stort spenn, fra kirurgisk fjerning av visdomstenner til rekonstruksjon av kjeve. Møt våre tannlegespesialister innen oralkirurgi og oral medisin i Oslo: Gratis konsultasjon for deg med alvorlig tannlegeskrekk i Oslo.

kundetilfredshet på rommen tannlegesenter

Amin Fadakar

Daglig Leder, Odontologisk ansvarlig, Tannlege, MNTF (Medlem av den Norske Tannlegeforening).
Utdanning:Tannlege, Utdannet ved universitetet i Malmø, Sverige, år 2010. Godkjent spesialkompetanse i implantatprotetikk.
Les mer om Amin.

Latest posts by Amin Fadakar (see all)

Oralkirurgi Oslo – spesialister i oralkirurgi og oral medisin

Oralkirurgen diagnostiserer og behandler mennesker med skader eller misdannelser i ansiktet, kjeven og munnen.

Oralkirurgi/oral medisin tar ofte imot pasienter med skade/misdannelse etter sykdom. Dette er noen av oralkirurgens arbeidsoppgaver:

Vi legger stor vekt på smertefri behandling av våre pasienter og har egen anestesilege for behandling i narkose.

Smertefri oralkirurgisk behandling hos våre tannlegespesialister

Behandling hos våre tannlegespesialister er helt smertefri. Vi kan benytte full narkose, lettere sedasjon, lystgass eller lokalbedøvelse, og hva som velges avhenger både av hvor stort og komplisert inngrepet er og pasientens tilstand. Vår anestesilege vurderer og overvåker ved narkose.

Pris og refusjon fra Helfo ved oralkirurgi

Oralkirurgisk behandling er ofte kostbart, men det finnes en rekke tilstander som gir refusjon fra Helfo (tidligere NAV). Vi hjelper deg med å søke. Hvis du har krav på refusjon vil dette gå direkte mellom oss og Helfo, og du kan se helt bort fra denne kostnaden.

Her finner du vår pris-liste. Her finner du vår oversikt over tilstander som gir rett til refusjon fra Helfo.

Vi gir alltid skriftlig pris-tilbud før arbeidet starter og garanterer høyeste kvalitet på arbeidet.

Vi har spesialist i oralprotetikk – rekonstruerende og estetisk tannbehandling

I dag er det mange som oppsøker tannlege av estetiske årsaker. Her finner du mer informasjon om estetisk tannbehandling generelt hos oss.

Oralprotetikk er en gren av odontologien som særlig behandler kliniske tilstander knyttet til tenner og vev. Oralprotetikeren restaurerer tenner og orale funksjoner ved hjelp av tannimplantat, tannprotese, tannkrone og tannbro.

Ønsker du time for å bli vurdert for behandling hos oralkirurg eller oralprotetiker – ring oss på 22 21 02 96. Vi svarer også gjerne på spørsmål!

Oralkirurgi i utlandet eller oralkirurgi i Norge

Selv et mindre kirurgisk inngrep er et inngrep. Vi vil på det sterkeste anbefale at du får kirurgiske inngrep utført der hvor du hører til, med mindre fagpersonale anbefaler behandling i utlandet av faglige årsaker. Helt generelt vil kirurgisk behandling i utlandet inneholde flere risikofaktorer:

• Økt risiko for vanskelig bakterieinfeksjon i land med en (for deg) fremmed bakteriekultur
    • Økte kostnader knyttet til nødvendig oppfølging ut over oppsatt plan
    • Økt risiko knyttet til klageadgang og forsikringsutbetalinger
    • Økt risiko for misforståelser på grunn av språkbarrierer

Snakk med oss før du tar beslutningen om å la deg operere i utlandet. Vi kan gi gode råd, og vi svarer gjerne på spørsmål.

Ønsker du å bli undersøkt med tanke på oralkirurgi?

Kontakt oss i dag på telefon 22 21 02 96 eller bestill time online.

Vi gir deg trygg og smertefri kirurgisk behandling av høyeste kvalitet – i Oslo. Lav pris og god informasjon.

Samtal om tannimplantat er med en av våre allmenntannleger.Tilbudet gjelder ikke med våre tannlegespesialister.

Ring oss hvis du
    trenger akutt tannlege!

Vi hjelper deg vanligvis
    samme dag som du tar
    kontakt med oss.

Ring oss hvis du trenger akutt tannlege!

Vi hjelper deg vanligvis samme dag som du tar kontakt med oss.

PRISLISTE

Med oss får du det aller beste tannhelsetjenester til rimelige priser. Et besøk til tannlegen trenger ikke å være så dyrt som mange tror. I tillegg kan våre pasienter få økonomisk støtte fra Helfo og Nav, noe som gjør behandlingen enda billigere. Om du ønsker delbetaling og finansiering, har vi gode avtaler.

LANGE ÅPNINGSTIDER

Om du bare er nysgjerrig, vil bytte tannlege, ønsker mer kunnskap om tannhelse, har akutte problemer, er engstelig for tannlegebesøk eller vurderer nye eller flere tenner. Da har du kommet rett, vi kan hjelpe deg med kort ventetid og har lange åpningstider. Tannlegevakten er åpen for akuttbehandling! Velkommen!

RENTEFRI DELBETALING

Vi tilbyr delbetaling for våre pasienter sammen med Cresco. Vi kan tilby en helt rentefri delbetaling over 4 mnd eller 12 mnd. Vi har også direkte oppgjør med Helfo og kan derfor tilby rimeligere tannbehandling om du har krav på støtte. Våre tannleger vil vurdere om du har krav på refusjon fra Helfo.

TANNLEGESKREKK?

Har du smerte eller andre problemer i munnen og tennene, men ikke tør å besøke tannlegen? Våre tannleger har den erfaring og kunnskapen som trengs for å hjelpe deg med tannlegeskrekk. Vi tilbyr derfor gratis konsultasjon om tannlegeskrekken din i et avslappet og trygt miljø.