TANNTREKKING

Tanntrekking – lav pris og smertefri

I utgangspunktet er det ikke svært komplisert å trekke en tann. Ofte kan vi trekke tannen både kjapt og billig. Men tanntrekking kan også, i noen tilfeller, være en noe mer komplisert affære, og tannkirurgi – eller kirurgisk tanntrekking – kan være nødvendig. Uansett gir vi bedøvelse, slik at tanntrekkingen blir smertefri.

Tanntrekking til lav pris og uten smerter

Vi foretar alltid en grundig undersøkelse før en tann trekkes. Det er svært viktig at annen behandling vurderes i forkant. Egne tenner er alltid bedre enn kunstige tenner. Vi ønsker primært å unngå å trekke hvis andre behandlingsmetoder kan medføre at tannen kan beholdes. Beslutningen er selvfølgelig din, til syvende og sist. Men vi gir gode råd, og dem får du med deg gratis!Her kan du se vår pris-liste. Vi gir alltid skriftlig pris-tilbud før arbeidet starter.

Tanntrekking kan gi refusjon fra Helfo (tidligere NAV)

Avhengig av årsaken til at tannen eller tennene må trekkes, kan du få refusjon fra Helfo. Vi er behjelpelige med å avklare et eventuelt krav, og vi kan hjelpe deg med å søke. En refusjon vil gå direkte mellom oss og Helfo, slik at du ikke trenger å legge ut beløpet.Her finner du vår oversikt over hva som kan gi refusjon fra Helfo.

Kirurgisk tanntrekking – pris og metode

Kirurgi er alltid avansert behandling, og ethvert kirurgisk inngrep innebærer en viss risiko. Men frykt ikke! Vårt tipp-topp utrustede, høyt spesialiserte og absolutt moderne tannlegekontor tar vare på deg. Våre tannlegespesialister har lang erfaring, også med komplisert inngrep.Smertefrihet er vårt mantra. Om nødvendig tilbyr vi narkose. Vi har egen anestesilege på huset. Her kan du lese mer om tannlegeskrekk og narkose.

Tanntrekking ved betennelse går også bra

Har du betennelse i en tann, da har du det veldig vondt. Vi vil gjøre særlig oppmerksom på at selvmedisinering av ulikt slag kan ha uante konsekvenser. Det kan rett og slett gjøre ting verre og, i ytterste konsekvens, skade deg.Vi trekker tenner med betent rot, men først vil vi gjerne forsøke å redde tannen. Ingen tann er som din egen tann, og vi vil gjerne gi deg gode råd.Det første vi gjør er å fjerne smerten. Det gir deg nødvendig pusterom og best mulighet for å ta en god beslutning.

Har du smerter og tror du har betennelse i en tann?

Gratis konsultasjon for deg som tror du trenger å få trukket en tann, men har alvorlig tannlegeskrekk i Oslo.RING 22 21 02 96 eller bestill time online.Vi tar deg inn på dagen i Oslo. Lav pris, effektiv behandling og god informasjon hele veien. Ring oss i dag!

Samtal om tannimplantat er med en av våre allmenntannleger. Tilbudet gjelder ikke med våre tannlegespesialister.

Rommen Tannlegesenter AS

Nedre Rommen 5C